Totalt antall sidevisninger

Om meg

Bildet mitt
Jeg er en jente på 27 år, har akkurat kjøpt meg nytt hus sammen med min kjære samboer og vår nydelige datter. vi pusser for tiden opp huset, min innteresse for oppussing, interiør og personlig stil har eksplodert! jeg elsker det....

torsdag 24. februar 2011

Kjøkkenet:


Nå er golvet ferdig, men vil bare vise golvet før og etter oljing. Listing er ferdig på kjøkkenet og nermer seg: The end! i stuen. ;)
Ja, her har det også skjedd noen forbedringer....den nydelige peisen og de dobble glass-
dørene er på plass!
Tenk når gulvet er ferdig;) .....


Endelig avgjort!
Nå blir det peis på kjøkkenet ;) ellers har vi etterisolert her også.... lagt panelplater og tapet på veggene.
vi har beholt det gamle kjøkkenet, vasket, pusser, gnikket og malt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar